Saturday 16 November 2013

minggu yang panjang!

minggu lepas bagaikan minggu yang panjang bagi aku..dengan mendapatkan rehat yang cukup..cukup ke? 


yela cuti panjang la katakan..pelbagai perkara berlaku..sedih..gembira..macam - macam la..tapi paling sedih ialah kerja aku sama je macam x bercuti panjang..hahahaha..




berita paling sensasi minggu lepas bagi aku ada 3 isu..yang pertama adalah kejayaan pihak polis untuk menahan mamat durjana yang menjahanamkan hidup manusia lain iaitu pengawal keselamatan yang membunuh pegawai bank di Subang Jaya..tahniah diucapkan! 



berita kedua adalah kejayaan adik - adik kita dalam peperiksaan UPSR 2013..alhamdulillah..dengan peningkatan pelajar pandai - pandai sampai ada yang dapat kereta mewah walaupun belum mampu membawanya sehingga cukup umur..diharap mampu menjana kegemilangan Malaysia kelak..insyaallah!



manakala berita hangit terakhir adalah di mana Faizal Bin Ismail @ FBI secara rasminya menamatkan tugasnya di konti Hot FM semalam untuk mencari angin sepoi - sepoi bahasa yang lain..


nah..begitu banyak berita - berita menarik di sekeliling kita..kan bagus kalau kita peka dengan keadaan sekeliling..mana la tau ada berita - berita sensasi boleh lah jual ke suratkhabar..duit tu..duit..janga merosakkan hidup orang sudah! chiow!


No comments: