Wednesday 12 March 2014

bomoh ajaib! Fuiyo!

fuiyo! ajaib!ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib!ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib!ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib!ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib!ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib!ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib!ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib!ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib! ajaib!


aku tahu satu dunia melihat perkara ajaib yang berlaku di KLIA  baru - baru ni..korang percaya? aku bukan nak mempertikaikan ke'hebat'an seseorang dalam ilmunya tapi paham - paham sendiri la..aku tak tau nak komen macamana bila masih ada orang percaya kepada benda - benda ni selain daripada Yang Maha Esa..bawak mengucap..bawak mengucap..istighfar banyak - banyak..ingat Allah s.a.w.

aku ingat malas nak post benda alah ni..tapi lepas aku masuk Buasir Otak terlintas di hati aku untuk melakukan benda sama agar semua orang dapat melihat ke'pandai'an Raja Bomoh Sedunia melakukan ritual penangkapan PONTIANAK melalui HANDPHONE


fuiyo! itu aje komen aku! thank you!



sumber: Buasir Otak 

No comments: