Saturday 14 December 2013

2 pasukan muda..Tahniah!

TAHNIAH! TAHNIAH!

sebelum apa - apa ucapan lanjut..aku nak ucapkan pada dua pasukan remaja Malaysia yang menunjukkan prestasi yang membanggakan dalam dua kejohanan yang berbeza semalam..





dimulakan dengan Sukan Sea untuk acara bola sepak..
Malaysia telah berjaya membuktikan bahawa mereka mampu bersaing dengan negara lain dalam bolasepak walaupun masih ada kepincangan tapi usaha yang diberikan menunjukkan bahawa mereka mampu pergi lebih jauh di bawah kendalian Datuk Ong Kim Swee..

foto credit to: Kosmo Online

dengan kehadiran beberapa pemain muda yang menyerlah moga dapat memeberikan kejutan yang lebih baik daripada sekarang..tahniah sekali lagi..



skrip berbeza buat pasukan hoki remaja kita apabila tumbang kepada Perancis di pusingan separuh akhir walaupun satu ketika mereka hampir - hampir melayakkan diri ke perlawanan akhir..pasukan di bawah kendalian Muhammad Dharma Raj Abdullah telah menunjukkan prestasi yang boleh dibanggakan dengan menewaskan beberapa pasukan yang boleh dikatakan sebagai pilihan kejohanan namun mereka mampu memberikan yang terbaik dalam kejohanan yang berprestij ini..tahniah sekali lagi diucapkan..




foto credit to: Kosmo Online

No comments: