Tuesday 20 August 2013

The Conjuring..


Selepas menonton filem The Conjuring di TGV MINES akibat mendapat tiket free dari ZALORA (terima kasih ZALORA)..hati aku berdegup dengan lebih laju daripada biasa seperti kuda jantan menghentak kakinya....walaupun aku tahu semuanya adalah mainan perasaan tak lebih dari itu tapi aku masih terasa setiap bulu roma aku menegak bagaikan tiang - tiang besi tercucuk di setiap kulit aku ni..begitu mendalam kesan menonton cerita The Conjuring ni....adakah anda sudah menontonnya?






SINOPSIS
"Pada tahun 1971, Pasangan suami isteri Carolyn dan Roger Perron bersama - sama 5 anak gadis mereka berpindah ke Rhode Island di sebuah ladang rumah yang usang. Tidak lama selepas berpindah perkara-perkara pelik mula berlaku di sekeliling mereka. Dalam keadaan terdesak, Carolyn bertemu dengan penyiasat paranormal, Ed dan Lorraine Warren, untuk memeriksa rumah mereka. Apa yang Warrens temui adalah keseluruhan kawasan itu penuh dengan syaitan yang kini mensasarkan keluarga Perron di mana-mana sahaja mereka pergi. Untuk menghentikan kejahatan ini, Warrens perlu menggunakan semua kemahiran mereka dan kekuatan rohani untuk mengalahkan kejahatan ini daripada menjadi lebih teruk"



 SNAPSHOTS


 TRAILER
 

sumber: 

2 comments:

Anonymous said...

citer ni mmg gile seram..mmg best!hehe

tetulang said...

yup! memang seram..direkemen untuk menonton di pawagam baru dapat rasa betapa seramnya filem ni dengan sound yang menarik..hahaha..