Thursday 10 April 2014

pintu AJAIB!!

aku bukan nak cerita pasal pintu sukahati dalam komik fantasi DORAEMON..


walaupun aku betul - betul memerlukan pintu tersebut untuk aku travel seluruh dunia dengan PERCUMA tanpa menaiki AIR ASIA yang selalunya lewat..MALINDO AIR yang baru saja mengalami kebakaran pada kapal terbangnya dan juga FIREFLY yang panas ketika berada dalam kapal terbang disebabkan oleh kipas yang berada di luar kapal terbang..ataupun MAS yang sentiasa dirundung malang sejak kebelakangan ini..aku turut simpati pada setiap kejadian  yang berlaku..mungkin ada hikmah di sebalik semua ini..sabarlah hati..


aku nak cerita pasal pintu ajaib yang ni..yang ni..ala yang macam dalam video di bawah ni..


bagus ada benda ni! senang aku nak masuk 
barang keluar masuk dalam kereta..
sangat - sangat berguna penggunaannya!


No comments: