Friday 4 September 2015

Tok Mat Western Grill..


satu lagi kedai baru aku jelajah tadi ngan bini aku..western grill tue! hahaha..terletak kat Jalan Pasir Puteh - Kota  Bharu..kalau dari Pasir Puteh nak ke Kota Bharu memang nampak tepi jalan la..dari rumah aku Bechah Keranji memang dekat la..6 minit je naik keta..20 minit naik moto..48 minit jalan kaki..hahaha..ni apa yang pakcik google maps tunjuk la..hahaha..pe aku makan? gambar bawah ni aku makan ha..





menu yang aku pilih Sirloin Steak, Sirap Laici dan bini aku Mee Goreng, Tembikai Susu + Susu..hahaha..menu memang x banyak choice..kebanyakannya grill grill dan chop chop..mula - mula ragu - ragu gak sebab kedai x orang langsung..mungkin awal sangat kot aku datang..hahaha..makanan sampai seperti yang diminta.. dimulakan dengan bismillah dan doa makan aku dan bini aku makan dengan penuh sopan..pergghh! memang sedap la bak hang! sos memang sedap.daging well cook..mee goreng bini aku pun boleh tahan sedap..kalau ikut bintang aku bole bagi 4 bintang untuk makanan..serius memang sedap..

environment pun ok sebab ada tempat untuk anak aku main - main.. sampai anak aku nangis taknak balik..hahahaha.. tapi untuk suasana keseluruhan aku terpaksa bagi 2 bintang sebab terlalu banyak gangguan makhlus halus berterbangan ..mungkin berdekatan dengan sawah atau sekarang memang musim makhluk halus berterbangan kot..anyway kalau kedai ni pindah tempat lain memang aku akan datang sekali lagi la kalau nak melantak daging kambing! hahaha..next time kedai grill lain plak! chow!

No comments: