Saturday 5 November 2016

The Accountant

tajuk filem ni memang sesuai dengan aku sekarang..seornag akauntan..mula - mula aku ingatkan filem ni kisah seoarng akauntan yang penat lelah bekerja di bawah satu syarikat kecil untuk menampung keluarga kecilnya menghadapi suka duka dalam kehidupan yang serba sederhana..hahaha..sangkaan aku meleset sama sekali! 


filem ni lebih dari yang aku sangkakan..penuh dengan aksi padat! lompat - lompat! tembak menembak! hahaha..aku rasa la sebab aku pun tengok lagi..tengok pada trailer je..aku baca sinopsis memang nampak menarik dengan jalan penceritaan seorang akauntan yang diupah oleh pelanggan yangsecara dasarnya adalah syarikat yang sah menurut undang - undang..kalau kat Malaysia ni sah di bawah SSM la kiranya..tapi ada sesuatu di sebaliknya..so kalau nak saksikan filem ni bolehlah layan kat pawagam - pawagam berdekatan dengan korang..aku memang tunggu online je la..anak aku kecik lagi (sobs..sobs) 




sumber: IMDB

No comments: