Saturday 22 December 2012

Aku, Dia & Tong Sampah





dari teater ke telefilem! nice one! baru je beberapa minit yang lepas aku menonton cerita ni..tak berkesempatan nak tengok kt TV9..terpaksalah tengok online..hehehe..cerita romantic comedy yang menarik dengan jalan cerita yang ringan..mudah difahami oleh semua orang..mana - mana orang yang masih belum jumpa pasangan try la cari kat tong sampah..huahuahua..just kidding! tapi aku bagi two thumbs up untuk cerita ni coz betul2 bagus untuk ditonton..SITI SALEHA yang sedap mata memandang..BETO yang melakonkan watak bersahaja macam dalam Istanbul Aku Datang..it's a nice story..really..congrats production crew atas cerita yang menarik ni..good job guys!

sinopsis: Megisahkan Amir & Sharnaz yang baru sahaja putus cinta bertemu ketika mahu membuang surat cinta masing - masing. Bermulalah kisah cinta mereka yang pada mulanya hanyalah untuk membantu satu sama lain namun terdetik perasaan antara satu sama lain.

bagi mereka yang masih tak sempat tgk cam aku leh tengok online..ni antaranya lah..korang leh cari sendiri kalau nak tengok cantik punya gambar..

Cerita Master
Youtube
MalayMovieOnline



ENJOY!!

No comments: