Sunday 23 December 2012

nak gi mane ni..aduhlah!

bila bajet da banyak..macam - macam tempat nak gi plak..huhuhu..pening plak memikirkannya..first choice is BALI..certainly la..lagipun aku da pernah gi sana..so aku tau la mana nak gi jalan - jalan..hehehe..runsing bila pikir balik..vacation dalam negeri @ luar negara? salah pilih kang jadi x seronok plak..huhuhu.

1. BALI, INDONESIA
 Ubud Village (great view..right?)

 Tanah Lot (tempat yang 'dia' nak gi sangat)

Kuta Beach (aku pun x sempat gi ari 2)

Kintamani (best place ever)
   
2. HANOI, VIETNAM
Hoan Kiem Lake 

Hoa Lu Ancient Capital

Thien Mu Pagoda

3.SEOUL, KOREA
Gyeongbokgung Palace
 
Gyeongju
 
Jeju - Do (orang kate best pulau ni)

4. LANGKAWI, MALAYSIA
Kampung Air Hangat (mahal bayar ni nak masuk x silap aku)

 Beras Terbakar..burn! baby burn!

 Makam Mahsuri

 Kereta Kabel! Gunung Mat Cincang

 Langkawi Underwater World

mengikut apa yang aku dan si 'dia' rancangkan..hanya tiga tempat je mampu gi..huahuahua..aku rase korang pun leh teka gi mana kan? huahuahua..Bali is our first choice..second is Seoul..tapi tengok keadaan hanya Bali je la mampu..hehehe..aku x harap nak gi jauh2..kalau leh eropah tour aku nak bawak 'dia'..LOL!

anyway..aku harap dapat bwk 'dia' ke mana - mana je..janji we have fun together & really enjoy the vacation!! itu yang penting kan? luar negara ke..dalam negeri ke..dalam rumah ke..rumah family ke..janji seronok..

No comments: