Sunday 27 January 2013

Married Life!

Akhirnya..sekian lama menanti..aku akhirnya menamatkan zaman bujang aku dengan orang yang tersayang..Wan Nurhazisha Binti Wan Hassan akhirnya menjadi milikku..


walaupun pelbagai rintangan dan dugaan menimpa..jodoh kami berdua tiba juga akhirnya..terima kasih pada keluarga tersayang ~ ~ Abah Sarani & Mak Radziah, adik beradik aku ~ ~ Kaklong, Kaklang, Uda, Lilah, Yaya, Abg Man, Eide, Pia, Irfan, Raied & lastly Maysa kerana menceriakan sepanjang hari sebelum aku menamatkan zaman bujangku..hahaha..sanak saudara juga turut memeriahkan majlis..terima kasih aku ucapkan..akhirnya kepada keluarga mentua ~ ~ Abah Wan Hassan & Mama Sabariah kerana sudi menerima diri aku yang serba kekurangan ini...alhamdulillah..terima kasih juga pada adik - adik ipar aku yang sudi membantu kami berdua dalam menjayakan majlis perkahwinan kami..insyaallah..korang punye kenduri abang Razi tolong!! hahahaha...



































doakan yang terbaik buat kami berdua..amin!!!!!!! 

p/s : nanti aku upload gambo kahwin ak banyak - banyak k..tunggu..sibuk nau..la ni..

No comments: