Monday 25 March 2013

terima kasih..


Kiniku nikmati kehidupan yang selesa
Dibentuk oleh mereka yang penyayang
Hari silih ganti kami maju ke hadapan
tak kira apa jua halangan

Chorus
Terima kasih ku ucapkan padamu
Atas nikmat yang diberi padaku
Terima kasih ku ucapkan padamu
Kerna aman sentosa selalu
Kita dididik serta dipimpin
Agar kita semua tidak keciciran
Kita terus berusaha sedaya upaya
Agar menjadi insan yang berguna


setiap event dalam Malaysia pasti ada lagunya sendiri..hehehe..i loike..
 
tapi beribu - ribu terima kasih aku nak ucapkan pada keluarga aku..
aku tuju lagu ni pada mereka semua..
sebab pelbagai kemudahan aku dapat dah..alhamdulillah..

dari hanya menghisap jari sampailah pandai minum sendiri..
dari hanya pakai lampin sampailah pandai jaga anak orang..
dari hanya makan bersuap sampailah..eh..sekarang masih bersuap lagi..hehehe

semua yang hadir dalam diri aku menjadikan aku seperti mana aku sekarang.. 
i miss u guys..



 

No comments: