Sunday 24 March 2013

Korang Rase Korang Muda Lagi? fikirkan semula..hehehe

napa aku cakap gitu? ha..mari kita tengok buktinya..hahaha

1) gadis kecil pepsi..

 pernah tengok budak ni dalam iklan Pepsi? hahaha..dah besar dah budak ni kan? 
kalau belum tengok video bawah ni..tahun 90-an x silap aku..hehehe



2)teletubbies..
siaran terakhir teletubbies ialah 10 tahun yang lepas! hahaha..


3) macaulay culkin..
aku tahu korang mesti pernah tengok Home Alone kan? 
dia sekarang dah 30 tahun da beb..

4) american pie! 
hahaha..sape fans series ni mesti tau filem ni! hahaha
dah 12 tahun sejak filem ni ditayangkan! hahaha  

5)  spice girls
dikatakan sebagai group perempuan paling laku di dunia..
sekarang dah berapa umur dah..huahuaua..
aku tahu ramai yang masih ingat lagu - lagu dieorang

6) backstreet boys 
 aku tahu masih ramai pompuan tergila - gila kan group ni..
tengok betapa tuanya kite semua..hahaha


7) Harry Potter  - 1992
 danial radcliffe tahun 1992 - 10 tahun dahulu..hahaha

 
8) Nirvana & Hanson

minat pada nirvana & hanson? 


9) rugrats  
 aku minat gile kat kartun ni..melayan kat nickelodeon..huhuhu



p/s: memang aku terasa dah tua..tapi semua benda ni yang jadikan aku lebih memahami diri aku sendiri..aku membesar dengan semua ni..TERIMA KASIH!

No comments: