Thursday 14 March 2013

Some love stories live forever ..

pernah dengar tajuk di atas ni x?

SOME LOVE STORIES LIVE FOREVER..

bagi sesiapa yang begitu berminat dengan selok belok Bollywood pasti tahu..hahaha..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

yes! tepat..cerita mohabbatein..huahuahua...


aku tengah menonton cerita ni dengan isteri tersayang di TV2..tup..tup..dia tertido dulu..huahuahua..memandangkan aku masih lagi terjaga so aku cekalkan hati untuk mencoret sedikit peringatan buat diriku dan semua yang berada di maya ni..tagline movie ni membuat kan aku terfikir..benarkah ianya akan berkekalan? 

bagi aku..ianya pasti terjadi jika kita pandai mencoraknya..pandai menyinarinya..bukan hanya untuk keseronokan tapi untuk kebahagiaan dua hati menjadi satu..

cinta yang abadi hanya pada Ilahi..
cinta sejati hanya pada seorang isteri..
kasih pula pada keluarga sendiri..

jangan dilupa teman - teman sejati..
bila berjanji mesti ditepati..huahuahuahua..politik ke? 

bercinta satu pengalaman untuk ditempuhi oleh setiap insan..aku pun merasakan benda sama..kadang - kadang cinta tidak berbalas..kadang - kadang cinta putus di tengah jalan..kadang - kadang tu jeling pun xnak..hehehe..aku berjaya menemui cinta aku selepas lama berkelana mencari apa itu erti hidup..

aku berharap korang semua pun mempunyai kisah cinta korang macam apa yang berlaku dalam cerita Mohabbatein ni.. :-) 


p/s: bercinta pun bercinta la..jangan lupa pada pelajaran sudah..aku xpe..dah kahwin..hahaha..
 

No comments: