Saturday 16 March 2013

30 TAHUN SUDAH..

aku lahir pada tahun 1983..so sekarang aku dah 30 tahun..aku x tahu plak ada benda lain yang dah sebaya dengan aku..hehehe..korang nak tahu?


McNugget
ya! McNugget dari McDonalds sebaya dengan aku! hahahaha
sumber: wikipedia


The Swatch Watch
sumber: wikipedia 


The Internet
apa yang korang pakai sekarang ni adalah rakan sebaya aku..
hahahaha..bangga aku..bangga aku..
sumber: wikipedia


R.E.M. & Weird Al Yankovic
aku memang minat R.E.M. hahaha..


Moonwalk
tahun Mikel Jekson peloporkan walaupun dance ni dah ada sebelum ni..hehehe
sumber: wikipedia


Star Wars : Return Of Jedi
aku memang kipas susah mati star wars..api time ni ada ewoks..tue yang aku suka..hehehe



 Mario Bros Arcade

game yang aku miat dulu..pakai cratridge lagi..huhuhuhu



 SONY Camcorder


Disney Channel
Astro dah pakai dah..hehehe


Care Bears


My Little Pony


Microsoft Word
pe? Word? hebat la tahun aku ni..hahahaha
p/s: aku berbangga walaupun umur mencecah 30 tahun sudah..tapi separuh impian aku tercapai..alhamdulillah

No comments: