Wednesday 17 April 2013

GAJAH YANG BEGITU BERHARGA KINI..



berita kematian gajah - gajah di Malaysia amat membimbangkan aku..yela..warisan sejarah 2..cuba bayangkan..anak - anak kita x dapat kenal apa itu gajah..menakutkan kan?


tapi dengan adanya penyelidikan macam ni aku rasa ok x kalau dipraktikkan di Malaysia? hahaha..aku rasa x..tapi mungkin populasi gajah di dunia ni lebih terjamin kot..


KOPI GAJAH


sekarang diiktiraf kopi termahal dunia..yek! $50 SECAWAN!
hahaha..kopi luwak pun aku x minum waktu gi Bali ari tu..
ini kan pulak dari 'HASIL' gajah! hahaha..SHIT!



ARAK TAHI GAJAH


dibuat oleh Sankt Gallen syarikat dari Jepun..wek..wek..
x larat aku nengok..hahaha..another SHIT!

nak tahu lebih lanjut - rocketnews24.com




p/s: sekurang - kurangnya Gajah tue berguna juga tanpa dibunuh untuk gadingnya!

No comments: