Saturday 20 April 2013

bersyukur!


aku terfikir sejenak bila aku melihat iklan dari Dove ni..bertemakan Kecantikan Semulajadi..dengan menggunakan khidmat seorang pakar pelukis dari FBI..mereka membuat perbandingan antara description yang diberi oleh orang yang dipilih dengan description dari orang luar..perbezaan yang amat ketara..





 sumber: buzzfeed.com

perbezaan antara kedua - dua gambar boleh dilihat..ini menunjukkan bahawa kita bukan seperti yang kita fikirkan..YOU ARE MORE BEAUTIFUL THAN YOU THINK!

video ini akan menerangkan segalanya..lihat & ambil iktibar..
 


kadang - kadang aku pun pelik kalau ramai yang sanggup menahan kesakitan untuk menjadi cantik..yela Beauty is Pain..tapi sampai bila nak tahan..kecantikan adalah satu subjektif..aku x nafikan kita mahu jadi cantik untuk orang pandang..tapi berpada - padalah..ambil iktibar dari iklan Dove ni..ciptaan Allah swt adalah yang terbaik! 


 p/s: aku bersyukur isteri aku adalah yang terbaik buatku..alhamdulillah!

No comments: