Wednesday 17 April 2013

G.I.JOE RETALIATION - lepas gian!

akhirnya..tanggal 14 April 2013..aku ngan sha melepaskan gian tengok wayang kat GSC Alamanda..huahuahua..yela..kat sini x kemudahan cam2..wayang kulit adala..hahaha..itupun masih x berkesempatan untuk aku gi tengok wayang kulit.. huhuhuhu..hajat hati nak tengok..tapi..tapi..hahaha..

anyway back to the story..G.I. Joe : Retaliation adalah movie pertama aku tengok..cerita yang ok tapi kurang menyengat kot..tapi paling best bila semua watak dah keluar macam Commando Cobra..ganas mask..kalah Darth Vader..hahaha.. pape pun aku tetap bagi 3.5/5.00


sinopsis
Mengisahkan tentang serangan pengikut Cobra bernama Zartan yang mengakibatkan seluruh anggota G.I Joe mati dan hanya tinggal Roadblock (Dwayne Johnson), dan Lady Jaye (Adrianne Palicki).
Selepas kejadian penyerangan oleh Zartan terhadap anggota G.I Joe, pasukan G.I Joe dituduh sebagai penjahat perang. Mereka pun merancang untuk melakukan serangan balas kepada Zartan atas kematian Duke Hauser yang dilakonkan oleh Channing Tatum.

Kerana merasa terdesak, akhirnya Roadblock memutuskan untuk meminta pertolongan daripada Joe Colton yang dilakonkan oleh Bruce Willis. Mampukah mereka mengalahkan Zartan dan konco - konconya.

trailer






p/s: apa yang pasti..aku dah lepas gian tengok wayang..hehehe..seb baik aku x tengok dua kalimah..

No comments: